Interim management, HR & verzuim

Als organisatie heb je soms extra capaciteit nodig op het gebied van HR. Om een specifieke situatie te begeleiden, om ziekte of verlof op te vangen of om een bepaald project op te zetten. Durescom helpt je graag om deze extra capaciteit op te vangen.

 

Interim HR management – Het voordeel van Durescom

Als het aankomt op interim HR Professionals kun je natuurlijk met een staffing organisatie om de tafel zitten. Zij gaan dan op zoek naar de juiste professional. Maar bij Durescom maken wij een match vanuit ons eigen personeelsbestand. Dat betekent dat wij garant kunnen staan voor de kennis en kunde van onze HR Consultants. Daarnaast zijn al onze HR Consultants ook NEN gecertificeerd. 

Onze medewerkers worden breed ingezet, daardoor nemen zij een schat aan kennis en informatie mee naar jullie organisatie. 


Waar kun je de interim HR Consultant voor inzetten?

  • Het opvangen van (langdurige) ziekte of verlof van de eigen HR-professional;
  • Het opvangen van de periode tussen het uitdienstreden van de eigen HR-medewerker en de nieuwe HR-medewerker; 
  • Het oppakken van projecten op het gebied van verzuim, duurzame inzetbaarheid, verloop, personeelsplanning of andere HR-vraagstukken;
  • Tijdelijke uitbreiding of invulling van het HR en/of casemanagement team.
     

Je hebt behoefte aan een interim HR Consultant, wat nu?

Wanneer je behoefte hebt aan een interim HR Consultant neem je contact op met Durescom. Wij maken dan een afspraak om de behoefte te bespreken. Denk hierbij aan het type werk, hoe lang jullie ondersteuning nodig hebben, in welke branche jullie zitten en ook bespreken we eventuele andere dingen die voor jullie organisatie van belang zijn.
Ook willen we alles weten over jullie bedrijfscultuur. Dit omdat we niet alleen een match op skill, maar ook op cultuur willen maken. Zo zorgen wij ervoor dat jullie altijd de juiste professional in huis hebben.
Nadat wij een match hebben gemaakt, plannen we een kennismakingsgesprek in met de desbetreffende HR consultant. Als jullie ook de klik voelen, gaat de consultant aan de slag!  
 

Wat onze klanten van ons vinden:

Interim werkzaamheden luisteren nauw. Het succes valt of staat met de juiste professionals die zelf startend zijn en zich naadloos laten opnemen in de organisatie. Wij vertellen je graag waarom wij hier goed in zijn, maar onze klanten kunnen dat nog beter. 

In de afgelopen jaren heb ik heel erg fijn samengewerkt met Durescom. Binnen HRS hebben we vanuit Durescom zowel HR generalistische als specialistische ondersteuning ingezet. In alle gevallen is de kennis ruimschoots aanwezig, maar wordt de echte meerwaarde geboden door zelf startende en hands-on consultants die dicht in de business kruipen en zeer snel aansluiting vinden in het bedrijf. Dat zij door de hele organisatie bijna direct als collega's werden beschouwd is een zeer groot compliment en helpt de snelheid en kwaliteit van de samenwerking. Wat je zou mogen verwachten van HR ondersteuning werd naar volle tevredenheid ingevuld en de frisse blik op het verbeteren van processen heeft ons echt een stap verder gebracht. Dank Ellen, Elsbeth, Karlijn en Rebecca voor jullie top ondersteuning bij Hago Rail Services!  
- Bram Metsers, HR Manager Hago Rail Services

 

Benieuwd wat wij voor jullie organisatie kunnen betekenen?

Benieuwd of onze HR consultants ook jullie kunnen ondersteunen? Dan horen wij graag van je.
 

Rebecca Bon

Als allround HR consultant heb ik ervaring opgedaan door bij MKB-ers en multinationals diverse rollen uit te voeren. In mijn benadering en advies probeer ik de balans te zoeken tussen mens en organisatie Ik ga doelgericht te werk met HR vraagstukken en zoek het persoonlijke contact op om tot en goede samenwerking te komen. Mijn voorkeur gaat uit naar het uitvoeren van HR projecten of een HR advies rol op basis van detachering.      

Rebecca Bon

HR consultant

Productmanager Interim & Detacheringen